Fizetési tájékoztató

Fizetési tájékoztató

1) A Szolgáltató a honlapjának láblécében az „Adatvédelem” pont alatt az „ÁSZF” pontban, valamint a termékek egyes aloldalain nyújt tájékoztatást a vásárlással kapcsolatos tudnivalókról.
2) A tájékoztatás kiterjed a vásárláshoz kapcsolódó költségek (pl. csomagolás, szállítás, utánvét stb.) előzetes bemutatására, amennyiben ilyen költség felmerül. Az egyes megrendelések esetén a költségek összegzése során a Szolgáltató tételesen is bemutatja az adott megrendelésnél felmerülő valamennyi költségtételt a Felhasználó számára.
3) A honlapon elhelyezett termékek mellett/alatt feltüntetett árak tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA).

A megrendelés folyamata

A Felhasználó a Szolgáltató honlapján kiválasztja a kívánt terméket.
2) A választott termék a szükséges darabszám megadása után a „Kosár ba teszem gomb segítségével helyezhető a virtuális kosárba.
3) A Felhasználó a kosár tartalmát a „ menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve a termék megnevezése alatti Kosár frissítése gomb segítségével módosíthatja, törölheti az adott tételt.
4) Amennyiben a Felhasználó rendelkezik a vásárlásnál felhasználható kuponnal, a „Kupon-kód” mezőben adhatja azt meg és a „Kupon beváltása” gomb segítségével használhatja fel a vásárláshoz.
5) A „Kosár összesen” szöveg alatt a Felhasználó áttekintheti, hogy a vásárlása milyen összeget tesz ki.
6) A Felhasználó a Tovább a pénztárhoz gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.
7) A „Számlázási adatok” kérdésnél kell megadni, a vezeték- és keresztnevet, (cégnevet), országot, utca, házszámot, várost, irányítószámot, valamint a telefonszámot, és az e-mail címet. Az itt megadott címet veszi alapul a rendszer a szállítási címként is, melyet a „Szállítás másik címre?” kérdés előtti jelölőnégyzet megjelölésével lehet megváltoztatni. A Vissza a kosárhoz gombbal vissza lehet térni ahhoz, a Következő gomb segítségével lehet tovább lépni.
8) A „Fizetés” pont alatti „rádiógombok” segítségével lehet a megfelelő fizetési módot kiválasztani.
9) A megadott jelölőnégyzetekben történő jelöléssel el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatót, melyek a link révén megnyitva olvashatóak. Ezzel a nyilatkozattal a Felhasználó tudomásul veszi azt is, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben a Felhasználó mindent megfelelőnek talál, akkor a „Megrendel és elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését.
10) A weboldalon a Szolgáltató a sikeres rendelést a „Köszönjük! A rendelését megkaptuk.” üzenettel azonnal, valamint rövid időn belül e-mailben is visszaigazolja.

Díjfizetés

1) Előre utalás bankszámlára: A Felhasználó a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően a Szolgáltató által küldött díjbekérő alapján fizeti meg a Szolgáltató bankszámlájára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a rendelésszámot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a Felhasználó a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás jóváírását követően jogosult.
2) Online bankkártyával: A Szolgáltató a https://immulina.hu/ weboldalon a vele szerző-dött Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A https://immulina.hu/ a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató nem értesül, azokat csak a Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a weboldalt tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást. A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatót a https://immulina.hu/ oldal láblécében!
3) Fizetés a Szolgálató által a https://immulina.hu/ weboldalon bemutatott és a Felhasználó által kiválasztott Átvételi Ponton – átvételi helyen: a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét a Felhasználó készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni. (A bankkártyás fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell.)

Számla kiállítása

A számlát a Szolgáltató a Felhasználó e-mail címére E-számla formájában küldi meg, vagy azt a termékkel együtt a termék csomagolásában helyezi el.

Szállítás

1) Amennyiben futárszolgálattal történik a kiszállítás, a küldemény aktuális helyzetéről e-mailben vagy SMS-ben értesíti a futárcég a Felhasználót. Amennyiben a futár a megadott címen nem talál senkit, egy alkalommal ismételten megkísérli a kézbesítést. Ha két kézbesítési kísérlet után sem sikerül átadni a küldeményt, akkor azt már csak a Felhasználó költségére tudja a Szolgáltató újra postázni.
2) A küldemény átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, vagy a terméken, a Felhasználó kérheti jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
3) A szállítási és csomagolási költségekről, valamint a szállítási határidőről a Szolgáltató a weboldalán ad előzetes tájékoztatást, valamint a megrendelés folyamatában is ad részletes tájékoztatást.
4) A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc (30) napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a termék(ek)et. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesítenie.

Scroll to Top